måndag 7 januari 2008

Heja, heja friskt humör!




Helgen avslutades med denna fantastiska tjej! Suverän!

Måndag och vardag igen, första dagen på jobbet och det gick ju riktigt bra!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, då var man tillbaka i arbetslivet igen... Missade tyvärr Kalla, men började ändå gråta lite när mamma berättade om rycket i backen, kul! Tarzanbilden??? Ha det så bra, kram

Anonym sa...

Han hälsar att det hade nog blivit för många Singa för er den kvällen... Ni måste ha hört fel, vem är Tarzan?


/Cia