
Helgen avslutades med denna fantastiska tjej! Suverän!
Måndag och vardag igen, första dagen på jobbet och det gick ju riktigt bra!Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Läs och skriv gärna en hälsning!
2 kommentarer:
Ja, då var man tillbaka i arbetslivet igen... Missade tyvärr Kalla, men började ändå gråta lite när mamma berättade om rycket i backen, kul! Tarzanbilden??? Ha det så bra, kram
Han hälsar att det hade nog blivit för många Singa för er den kvällen... Ni måste ha hört fel, vem är Tarzan?
/Cia
Skicka en kommentar