tisdag 1 januari 2008

Vad händer 2008?

Så står vi på ny mark, välkommen 2008 att ta oss med på nya äventyr! Tack till Enquists som förgyllde den sista kvällen av det gamla året med en mycket trevlig nyårs-inflyttningsfest!!
Karin gjorde en Brasiliens ABC nyligen, det var en bra idé tycker jag. Försöker därför mig på en förväntningarnas ABC lista inför 2008!
A:ktiviteter i massor
B:yggnationer
C:ecilia+Kenneth
D:agisförbättringar
E:ttårig bröllopsdag
F:lygresor
G:rillkvällar
H:älsa hos nära o kära
I:s på Mälaren
J:obbförändringar
K:lass 2a är duktiga varje dag
L:yckliga stunder med Gustav
M:aten blir nyttigare hos oss
N:yfikenhet:-)
O:troligt fin sommar
P:åsk i fjälls
Q:valitetstid med Gustav
R:ara farmor hjälper oss
S:atsbesök
T:ravvinster
U:tvecka svingen
V:änners sällskap
X:tra rummet byggs
Y:nnest med sommarlov
Z:zzzzzömn
Å:land
Ä:gare till en ny bil
Ö:nskningar slår in!


4 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året och tack för det fina julkortet.
Snyggt med nya utseendet på din blogg.Vad fort ett år har gått. När jag själv blickar tillbaka tänker jag på vad fort barnen blivit stora. Erik går i skolans sexårsverksamhet och har nyss tappat sin första tand och Nils fyller fyra nästa månad, själv blir man inte heller yngre...
Ha det bra så länge
Kram Ulle

Anonym sa...

Tack för hotellrummet i natt! Skönt med en nattpromenad så man fick lite frisk luft innan ögonlocken stängdes snabbt. Tror vi blev lite klokare efter de väldigt seriösa samtalen på väg hem. ;-)

Ha en skön vecka i Gällivare och hälsa mamma och pappa!

Kram Karin

Anonym sa...

Hej pa Er!
2007 har ju varit ett toppenar for er. Hoppas 2008 blir lika bra. Jag vill passa pa att tacka for de trevliga dagarna i Bang Tao, det var mysigt, Och Gustav ar ju sa go! Eller som vi kallar honom nu....Per Mattson! (Ghostbuster)
Vi drar till Bangok imorgon, nu narmar det sig hemresan!
Kram Anki

Anonym sa...

Ja vad händer 2008? Inga resor inbokade eller?