Fredagar är ju den dag i veckan när man somnar tidigast! En god middag och ett glas vin så orkar man precis vara med genom På spåret och kanske resten av Lets Dance, sedan är det gó natt! Men... när man hittar på något en fredag då orkar man ju mycket mer och helgen blir genast förlängd. I går var jag bjuden på en liten tjejmiddag fyra hus bort! Vi fick en trevlig fördrink, blev lyxigt serverad vi bordet en god middag med gott vin. Sedan var det glass och jordgubbar, lite choklad och bubbel! Avslutades med ost och kex och mera rött vin! Herregud vad mycket fyra heltidsarbetande småbarnsmorsor har att prata om och vad tiden går fort! Framåt halv ett var jag fortfarande vaken och tänk vad härligt att bara dra på sig gympadojjorna och smyga hem.
I dag blir jag däremot chaufför till kvällens 50 årsfest!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar