
Just nu befinner jag mig i inredningsbubblan! Det betyder att jag tänker mycket på projekt som jag skrev om tidigare, surfar en del och vill ha massor av saker... Jag låter mig inspireras av härliga tidningar och drar i väg i tankarna för att snabbt hämtas tillbaka av min man! Men.. han tycker att jag har bra ideér oftast. Det brukar svänga när det ska handlas mellan inredning och kläder lite olika perioder, även resor får väl räknas in rätt regält... I går begav jag och Gustav oss till Ikea en sväng. Jag visste mycket väl att det var löningslördag och förmodligen hysteriskt men jag var väl förberedd! Jag hade med mig en klubba (det var ju lördag) och russin plus en massa tålamod. Det gick toppenbra och jag hade bara ett projekt och det var att hitta en förvaring till Gustavs leksaker här på nedervåningen. Jag har tröttnat på att se allt utspritt över hela golvet hela tiden. Jag lyckades väldigt bra får jag säga nu när jag har byggt och monterat klart i kväll. En fin möbel i ek, som en kista ungefär med fårskinnet på toppen. Vi ser inte en enda leksak och Gustav låg på kistan och läste en bok, Hurra!
I kväll har jag gjort en beställning från vimsadekor. De har roliga skyltar som man fäster på väggen. Det blev en till Gustavs dörr och en till väggen precis ovanför hans säng... Kolla den sidan, rolig!
www.vimsadekor.se
Sov gott!
2 kommentarer:
Vad fin agrejer det fanns på den sidan. Den ska jag spara tills övervåningen skall fixas. Ha en bra vecka!
Hej Cia!
Vilken fin tavla på Gustav:)
Ha det så bra, kram
Skicka en kommentar