Konstigt det här...Alltid den här tiden på året så hopar det sig! Det blir allt på en gång och superstressigt innan julvilan anländer. Vi får väl vänja oss med det eftersom Gustav alltid kommer att fylla år nu. Släkt och barnkalas och presentköp upptar min tid, julklappar och julstök får komma nästa vecka och egentligen när jag tänker efter så blir det väl jättebra. Där emellan ska jag och min man på en liten resa till alperna. Det blir underbart! Kan ju bidra till stressen för på jobbet är det hektiskt! Det goda är veckorna av jullov sedan, tack:)
Min mage växer, jag riktigt känner det i hela kroppen. Läste att bebisen har dubblat sin vikt på en vecka vilket nog är förklaringen... Måste bara bli frisk så jag kan ge mig ut på promenader, tokigt att bli en julgris redan nu. Resan är lång!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
6 kommentarer:
Saknade dig på yogan ikväll men vet att det är mycket nu. Vi ses på kalaset iallafall.
Kramar
Inte tror jag du blir en "julgris", varken nu eller sen. Avis på er Alpresa. Låter mysigt! //Johanna
Kul att det börjar synas på dig för på mig syns det tydligen inte ett dugg. Inte en kommentar på jobbet. Berättade för en kollega idag för att se om hon hade sett något men hon hade inte gissat någonting. Måste bara tyckt jag blivit tjock i allmänhet (Fast det sa hon så klart inte) :-)
/Julgris nummer 2 ;-)
Grattis till "magen"- jag tycker att det är hur kul som hellst med två barn. Och roligt att se att du är på skrivande fot igen:) kram Hanna
Hej Cecilia!
Å, så roligt att ni väntar en liten bäbis! Spännande med en växande mage. Här är det, som hos alla den här tiden på året, fullt upp. jag har nu ikväll skrivit klart min rapport och efter två dagar i Umeå till veckan är min första termin som student (iaf på halvtid) över. Efter jul ska jag läsa specialpedagogik, det är så himla skoj att plugga igen!
kramar från ett vintervitt Norrland
fin rubrik! Jag har så svårt att låta bli att replikera "som flickan sa" att jag inte låter bli.
..som flickan sa.
Skicka en kommentar