lördag 13 december 2008

Återhämtning!

Nu är kalasandet avklarat! Jag tror att vi har en mycket nöjd 3-åring! Det är spännande att fylla år och det tar mycket kraft... I kväll efter två hela partydagar stupade han i säng. I går var ögonen stora som tefat över de två hjälmar han fick! En vanlig skridskohjälm och en målvaktshjälm med galler, det är grejer det! Tur nog hade han fått två mål och en klubba som morgonpresent också. I dag har kvällen avslutats med att en av presenterna, en Batman-dräkt åkte på och Gustav älskade den så klart och sprang varv på varv runt i huset som världens sötaste Batman!
Nu behövs återhämtning och därför reser vi i väg på några lyxdagar till alperna i morgon! Helt fantastiskt ska det bli, jag har inte haft tid att tänka på det alls så det hela känns verkligen spontant och som en överraskning...





3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Gustav och trevlig resa till er!

Anonym sa...

Jag har tänkt på er en hel del sen ni åkte. Ni skall vet avad avis jag är. Tänk att få lämna det här kalla, fyktiga tråkiga vädret om än bara för ett par dagar. Ta med lite snö hem vettja! Vi ses i jul!/Karin

Anki sa...

Först vill jag säga grattis,
efter det God Jul & gott nytt år!

Tänk att det är ett år sen vi firade julen i Bang Tao, det var härligt. Men i år blir det Skövde för min del.

Kram / Anki