Nu behövs återhämtning och därför reser vi i väg på några lyxdagar till alperna i morgon! Helt fantastiskt ska det bli, jag har inte haft tid att tänka på det alls så det hela känns verkligen spontant och som en överraskning...


Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!


Läs och skriv gärna en hälsning!
3 kommentarer:
Grattis till Gustav och trevlig resa till er!
Jag har tänkt på er en hel del sen ni åkte. Ni skall vet avad avis jag är. Tänk att få lämna det här kalla, fyktiga tråkiga vädret om än bara för ett par dagar. Ta med lite snö hem vettja! Vi ses i jul!/Karin
Först vill jag säga grattis,
efter det God Jul & gott nytt år!
Tänk att det är ett år sen vi firade julen i Bang Tao, det var härligt. Men i år blir det Skövde för min del.
Kram / Anki
Skicka en kommentar