Hysteriska dagar på jobbet och sedan blev det äntligen lov i fredags, skönt att vara ledig ändå fram till 7 januari!
Bråda dagar med julklappsköp (och ända är jag för lite julklappar och mer mys!) och handling av mat, smygjulafton med Gustavs kusin, kompisar som hälsat på och en 3-årskontroll på BVC så här dagen innan julafton. Gustav blev en godkänd treåring så han kommer nog att få några klappar i morgon!
Vår gran står så fin här hemma för första gången på Katarina! Det är mysigt med julgran, den ger stämning... I natt kommer tomten och lämnar klappar under granen, spännande!
Till Er alla:
En riktigt GOD JUL :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar