tisdag 2 december 2008

Ny resa!

Nu gläntar vi på fönstret igen...
En spännande resa har startat i vår familj.
Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar.
Följ med på resan fram till Skrållans födelse!

1 kommentar:

Jempa sa...

Hej tjejen och GRATTIS!!! Vad kul att lille Gustav ska få ett syskon!!

Allt är bara bra med mig och jag trivs här i Märsta på Dalgatan trotts att det är ju så klart mysigare i hus.Jobbar och står i som vanlig men ser fram emot en veckas ledigt i jul, åker dessutom på semester i slutet av januari.

Önskar er alla lycka och en riktigt God Jul om vi inte ses innan...hälsa alla andra i "ligan" om du stöter å dom. Tänker på er ofta och ger er här en BAMSEKRAM...framförallt alla barn :)

Jempa!