Nu gläntar vi på fönstret igen...
En spännande resa har startat i vår familj.
Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar.
Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hej tjejen och GRATTIS!!! Vad kul att lille Gustav ska få ett syskon!!
Allt är bara bra med mig och jag trivs här i Märsta på Dalgatan trotts att det är ju så klart mysigare i hus.Jobbar och står i som vanlig men ser fram emot en veckas ledigt i jul, åker dessutom på semester i slutet av januari.
Önskar er alla lycka och en riktigt God Jul om vi inte ses innan...hälsa alla andra i "ligan" om du stöter å dom. Tänker på er ofta och ger er här en BAMSEKRAM...framförallt alla barn :)
Jempa!
Skicka en kommentar