söndag 28 december 2008

Kill i magen...

I dag har jag städat och fixat i vår hemska skrubb... Inte kul men väldigt nödvändigt! Jag har farit fram med dammsugaren och skurmoppen också, i bland får jag ryck och då händer det mycket på kort tid. Efter det tog kraften helt slut och jag sjönk ner här i soffan en stund. Då kände jag för första gången på riktigt att Skrållan "killade" och rörde sig där inne i magen. Häftigt och jag känner igen känslan precis som alla säger att man gör andra gången. Jag vet inte men jag tycker att allt kommer så mycket tidigare den här gången, både magen och rörelserna. Förmodligen beror det på att jag har varit med på resan en gång förut...
Vårt andra ultraljud närmar sig och det blir så spännande att se om det går att se vem som bor där inne i magen!
Min man träffade en gammal kompis i dag i ishallen, han hade en 13-årig flicka som som var inne i värsta tonårsperioden... "Jag hoppas på en son till blev slutsatsen av det samtalet för maken"...

Inga kommentarer: