lördag 6 december 2008

En lördag i december




I dag har jag varit på Rosendals Trädgård på Djurgården. Det är alltid ett trevligt besök! Himla mysigt att strosa runt i butiken med massor av gott bröd, oljor, choklader och allt som man vill köpa... I växthusen finns julblommor, kransar och hyacinter i olika slag. Mycket julstämning förutom skitvädret som aldrig vill ge sig tyvärr. Avslutningen icke att förglömma med god lunch i andra växthuset, det blev tomatsoppa och sedan te och en god macka och trevligt sällskap från Norr!

I morgon är det andra advent!




Inga kommentarer: