onsdag 31 december 2008

Nyårsmeny!


Så här ser kvällens meny ut:
Förrätt: Hummersoppa
Varmrätt: Kalvfilé o svamprisotto med västerbottenost, parmainlindadsparris och hallonbalsamicosky
Dessert: Vaniljpannacotta med goda bär

Dryck: Goda alkoholfria drycker rekommenderade i Buffé... Enbart till de gravida i församlingen, de andra dricker betydligt godare drycker! Dyrare också eftersom jag fick tre sjyssta flaskor för en hundring...
Tyvärr har vi lite sjukfrånvaro inför kvällen så det kommer definitivt att finnas mat så att alla blir mätta:-)

Till er alla


GOTT NYTT ÅR!


Hoppas ni får en trevlig kväll och avger många nyårslöften...


1 kommentar:

Maria Kvickström Enquist sa...

Mums!
Nästa år vill jag vara med!
...men vi har i och för sig ätit gott vi också.
Kram & GOTT NYTT ÅR!
Det ska bli så roligt att se magen din växa!