tisdag 6 januari 2009

Barcelona, Barcelona!


Ett filmtips!
Speciell film om två tjejer som tillbringar sommaren i Barcelona. De möter en man som gör att de får ett och annat att tänka på!
Budskapet för mig var i alla fall att göra det man verkligen vill göra och vara den man verkligen är. Är vi inte nöjd med vår situation och vårt liv måste vi göra något åt det. Vi lever bara en gång! Det är dyrbart att gå omkring och tycka att livet är "ok" bara...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den filmen värmde verkligen i den iskalla vinterkylan. Samma sak med den otroligt goda Thaimaten efteråt. Den gav mersmak.... :-)
/Karin och Rickard