tisdag 13 januari 2009

Halvvägs!

Nu har halva tiden gått! 20 veckor av 40 möjliga... Det känns riktigt bra, det har gått fort under första halvan och nu i andra halvlek händer det så mycket med magen och för varje vecka kommer vi närmare målet. Dessutom är våren fylld av andra roliga aktiviteter! Ber en stilla bön om att jag får vara pigg och alert i kroppen så jag orkar med allt roligt och även mitt jobb...
I morgon blir det framflyttade ultraljudet av. Kanske får vi veta vem Skrållan är? En spännande dag att se fram emot...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen! Halva tiden är bra. Då börjar nedräkningen. Du kan väl skicka ett sms i morgon efter UL så jag vet hur det gick?
/Karin

Anonym sa...

Jag vill också ha ett sms, det är ju så spännande om vi skulle få veta vad det är för sort som gömmer sig därinne. Och nu ska vi åka på spa helg också, vilken vår!
Kram och lycka till imorgon.
//Maria