Vårt ultraljud gick bra och lilla Skrållan mår fint! Benämningen Skrållan får leva kvar men bör kanske ändras till Skrålle eller något liknande... Det såg väldigt blått ut och jag kunde nästan ana ytterligare fotbollar och bandymål där inne!
Tyvärr känns all lycka så grumlig och svag just nu när väldigt jobbiga saker pågår i vår närhet. Vi önskar så att allt ska lösa sig på bästa sätt, för oss blir det verkligen solklart att man bara kan ta en dag i taget... Människan är nog av naturen så att vi gärna planerar och tänker framåt, klart att det är roligt men inte när allt blir omkullkastat, då blir det extra tungt i stället. Då är det fantastiskt att ha treåringar i sin närhet, de lever här och nu och bidrar med ofantlig glädje:-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar