
Jag glömde att skriva om BF=beräknat förlossningsdatum. På detta ultraljud ser de utifrån storleken på bebisen rätt bra vad ungefärligt datum blir. Det stämde ganska bra med det datum som gällde från början. Om vi har tur så föds Skrållan alltså på Sveriges Nationaldag och Gustavs namnsdag den 6/6! Då är det ju alltid helg och en perfekt kalasdag...
1 kommentar:
12/12 och 6/6, det blir ju jättelätt att komma ihåg! Kör på det!
Kram Maria
Skicka en kommentar