Gustav visar tydligt att han är en egen individ just nu. Han kan allt själv och vill inte ha hjälp! Han blir arg när det inte lyckas precis som han har tänkt sig... Stor är man också när man sover i egen vanlig säng och kommer springande med kudden under armen på morgonen för att väcka mamma o pappa. Han är inte bara tjurig utan härligt är det att se Gustavs otroligt empatiska sida, han månar mycket om andra och vill gärna hjälpa och kramas. Det gör en EQ mamma glad:-)



2 kommentarer:
Mmmm visst är han go!? Han och Theo kommer få mycket kul ihop. Ibland tycker väl Theo att det kan bli för mycket med alla kramar av Gustav men vi hoppas han står ut. Vi får påminna dom om det när dom blir 15 år.
Han är farmors prins. Det är alltid lika kul när han ropar amor amor och kommer springande och ger en puss och kram.
Skicka en kommentar