tisdag 10 juli 2007

Solhungrig!

Varför säger jag att nu blir det inga mer utlandsresor på sommarsemestern... Då ska vi njuta av den svenska sommaren och sedan reser vi under vintern! Javisst är det underbart med vinterresorna men jag konstaterar att jag behöver sol även på sommaren! Och då pratar vi inte svensk sol för den lyser verkligen med sin frånvaro.
Desperat som alla andra svenskar har vi nu letat sista minuten men det är i det närmaste helt slutsålt, och dyrt med stora bokstäver!
Om nu Vattkopporna kommer så behöver vi inte fundera mer på vad vi ska sysselsätta oss med...

2 kommentarer:

Karin Olovsson sa...

Berätta om E-tuna vettja! Har ni inga bilder? Jag har tråkigt....

Anonym sa...

Vad kul!
Jag blir helt imponerad.... och samtidigt känns det helt "Cecilia". Förrutom att vara mamma, fru, lärare och husägare hinner du blogga också! Jag tröstar mig med att jag har två barn och en renovering på gång...(samt en man med bruten lilltå!).
kram Malin