Desperat som alla andra svenskar har vi nu letat sista minuten men det är i det närmaste helt slutsålt, och dyrt med stora bokstäver!
Om nu Vattkopporna kommer så behöver vi inte fundera mer på vad vi ska sysselsätta oss med...
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Läs och skriv gärna en hälsning!
2 kommentarer:
Berätta om E-tuna vettja! Har ni inga bilder? Jag har tråkigt....
Vad kul!
Jag blir helt imponerad.... och samtidigt känns det helt "Cecilia". Förrutom att vara mamma, fru, lärare och husägare hinner du blogga också! Jag tröstar mig med att jag har två barn och en renovering på gång...(samt en man med bruten lilltå!).
kram Malin
Skicka en kommentar