söndag 29 juli 2007

Scrappa!

Just nu fördjupar jag mig i scrapvärlden. Sommarvädret har gjort att jag fyllt hela matbordet med foton och scrapartiklar. Jag har legat efter och det är inte kul att sätta in gamla foton... Nu är Gustavs album klart och jag håller som bäst på med Thailandsbilderna. Pressen är hård på mig eftersom min kompis Anna, Göteborg kommer på fredag och hon är ett riktigt proffs. Hon skrämde upp mig med ett sms som sa att hon är hård men rättvis i sin bedömning. Men jag säger som min andra kompis Anna, Tranås sa till scrapfröken när vi gick kurs " det är väl ok att pyssla med lite scrap-light". Jag kan säga att minen på fröken talade sitt tydliga språk att Anna nog hade uttalat fel ord på fel plats...
För min del blir det i alla fall light... några fina klistermärken och lite färgat papper gör det hela lite roligare!

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej Cia!
Nu ska vi se om det här fungerar...
Att kalla mig proffs är väl att ta i lite? Det är ju faktiskt du som har gått kurs! Ska bli kul att träffa dig, undrar vad du har för storslagna planer för mitt besök. Jag har med en dåres envishet packat ner bikinin iallafall...

Karin Olovsson sa...

Måste skriva för du har ju sagt att du blir sååå besviken när det är så många som läser men inte skriver... ;-)

Tack för fikat idag! Vi hörs frammåt helgen. Får se om Theo kommer hem till helgen så han och Gustav kan leka lite. Ni får i alla fall komma över och käka nån dag så slipper du laga mat varje dag när din man är ute och roar sig på golfbanan.

Anonym sa...

Vi är på supertrevlig tjejmiddag hos Cecilia!