I bland kan man hitta rätt film för rätt tillfälle. Min käre man kom hem med filmen "The holiday" och utlovade att det här var en film för mig minsann men han kunde tänka sig att sitta med och titta...
Man behövde inte anstränga hjärnan speciellt utan bara njuta av huvudrollsinnehavarna och det mysiga innehållet! Ett filmtips... Jag brukar annars somna rätt snabbt framför tv:n men jag var pigg som en lärka efteråt vilket är ett toppbetyg!
1 kommentar:
Halloj! Du är så duktig, som orkar med ett "blogg-projekt"... Heja på! Tom en förmiddag, när den efterlängtade solen visar sig :-)
/Anna
Skicka en kommentar