Helt hypnotiserad fastnade jag på en sida som jag lockats av via en reklamannons i tidningen mama.
Sidan heter vimsadekor.se och där finns dekorationer av olika slag till bland annat barn rum. Även möjlighet att själv bestämma en text eller ett namn som dekoration! Blev så klart sugen på att beställa något till Gustavs rum.
Hos Vimsa fanns en länk till en formgivare som heter Isa och är bosatt i Piteå:-) Riktigt fina tavlor med härliga motiv till både barn och mammor (kanske vissa pappor) och väldigt sjyssta färgval! Kolla in hennes hemsida http://www.isa.nu/ och läs hennes blogg, det gjorde jag!

2 kommentarer:
Kommer precis hem från sommarstugan och kom på att jag skulle kolla hur det är med er. Det är så roligt att kunna läsa om hur ni har det. Lillebror gifte sig förra helgen, jag och maken var toastmasterpar, så nu är man helt slut... (Allt blev toppen!) Fam Norberg åker till Dalarna nu på söndag, för att semestra. Tack för design-tipset, precis sånt jag gillar. Tänk vilken bra doppresent det skulle vara, t ex. Må gott!
Ja, Isa har många fin, fina saker. Tänker beställa något fint till killarna när huset är klart. Såg henne förresten "live" när vi var i Piteå. Jag "känner" ju henne via hennes blogg och vet ganska mycket om henne tack vare den så det var nära att jag gick fram och gratulerade henne till giftermålet men som tur var hann jag hejda mig... hon har ju ingen aning om vem jag är.
Kram till er alla från ett lite regningt men avkopplande Jokkmokk
Skicka en kommentar