fredag 20 juli 2007
Golf!
Nu är det dags att putsa klubborna! Något sent på säsongen men i bland är det svårt att komma fram till rätt beslut. Jag är av åsikten att ska jag återuppta golfandet efter mycket ryggont och barnafödande så vill jag göra det "på riktigt". Det betyder att vara med i en klubb här hemma så jag kan spela ofta, avsätta mycket tid till att träna (vill inte spela i bland och alltid vara usel...) Vill träna så jag kan utvecklas, om det nu går... Därför var min plan att vänta till nästa år, men nu var jag med ute på banan i veckan och blev väldigt sugen! Så även jag kan ändra mig till min mans stora glädje, hoppas jag. Klubborna framtagna från förrådets vrå, golftider och hotell bokat, barnvakt fixat. Träning nu i eftermiddag:-) Det ska bli jättekul, i alla fall än så länge innan jag slagit min första luftsving...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Låter trevligt med golf, hoppas svingen håller. Nu sover barnen, väskan är packad, mannen är redan på väg- soffan är min!
Vi ses när vi är tillbaka i början av aug.
Kram på er!
Superkul att du ska börja igen. Synd att jag inte kunde inspirera dig på banan i onsdags men kul att höra att det var nåt som gjorde dig lite sugen i alla fall. :-) Ha nu en superskön helg med mycket golf och lyx! Kram kram
Skicka en kommentar