


Önskelista...
När man besöker vissa butiker så vill man bara ha.... Trolltyg i Uppsala är ett sånt trevligt ställe där jag bara går omkring och får ideér och njuter! Önskelistan blir såå lång!
Vill ha Lexingtons snygga överkast i brunt och vitt, kostar dyrt!
Design House snygga hängare i vitt, kostar lagom ska bara övertala min man att den passar i vårt sovrum...
Matteus tallrikar måste bara vara härliga att äta på, kan man börja samla i min ålder?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar