För en dryg månad sedan startade jag en blogg som jag tog bort efter några timmar... Nu har jag tänkt igenom det igen och nu är jag mogen att testa! Vet inte om det är något för mig, vi får se... Vad ska jag skriva om och hur ofta kommer jag att ha tiden att sitta här vid datorn?? Tiden blir nog sena kvällar och ämnena tror jag blir humörstyrda:-)
Jag hoppas på många inlägg av er som läser!
Då blir jag glad.
Dagens tanke: tidiga morgonpromenader innan frukost är perfekt! Tala om att vara nöjd med starten av dagen och även ha resten kvar. Jag som vaknar med Gustav= tidigt lovar att bättra mig och ta mig ut många fler dagar av sommaren...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Trevligt! Frågan är bara hur du klarar att blogga mitt i natten och ändå gå ut på tidiga morgonpromenader. ;-) Imponerande. Kram, Dessan
Vad roligt!
Härligt med morgonpromenader - fortsätt med det nu!
I höst är det SATS som gäller - har jag hört!
Kram Johanna
Bra Cecilia då kan alla sluta hacka påmig för att jag aldrig bloggar ;-)
Vi ses i helgen förhoppningsvis.
Kram
Skicka en kommentar