Smått & gott till förrätt från min man: Salami, parmaskinka och ostar!

Huvudrätt från Karin: Rödtunga i foliepaket! Vi får alltid den här typen av middag i Ölsta. Fina vänner:-)
Grattis Victoria!
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!

Grattis Victoria!
Läs och skriv gärna en hälsning!
4 kommentarer:
Den goda chokladkakan hemma hos er i eftermiddag var inte så tokig den heller.... Väntar på receptet. Barnen somnade trötta och lyckliga i bilen på vägen hem. Nu har vi njutit av lammfärsbiffar och rödvin på baksidan.
Kram Maria
Middag blev ju rätt trevlig! Lite uspårad på olika sätt. Gustav och Theo somnade ju till slut så vi kunde äta middag i lugn och ro. Vinintaget var det ju inget större fel på heller... Men det promenerade vi bort idag!
Hej Anna! Jag surfar också...
Jag menade Maria... rörigt väre. Lång dag.
*Du ser det är inte så tokigt att ta kort på maten ändå. Svärmor
Skicka en kommentar