lördag 14 juli 2007

Fredagsmiddag:-)

Recept från goda middagar står utlovat i mitt fönster... Ofta kommer jag på när vi har ätit klart det goda att jag skulle förmedla det. Gillar egentligen inte att ta bilder på mat, brukar skratta åt svärmor när hon gärna gör det! Men det är trevligare att ta del av godsaker om man får se dem visuellt också:-)

Smått & gott till förrätt från min man: Salami, parmaskinka och ostar!



Huvudrätt från Karin: Rödtunga i foliepaket! Vi får alltid den här typen av middag i Ölsta. Fina vänner:-)


Grattis Victoria!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Den goda chokladkakan hemma hos er i eftermiddag var inte så tokig den heller.... Väntar på receptet. Barnen somnade trötta och lyckliga i bilen på vägen hem. Nu har vi njutit av lammfärsbiffar och rödvin på baksidan.
Kram Maria

Karin Olovsson sa...

Middag blev ju rätt trevlig! Lite uspårad på olika sätt. Gustav och Theo somnade ju till slut så vi kunde äta middag i lugn och ro. Vinintaget var det ju inget större fel på heller... Men det promenerade vi bort idag!
Hej Anna! Jag surfar också...

Karin Olovsson sa...

Jag menade Maria... rörigt väre. Lång dag.

Anonym sa...

*Du ser det är inte så tokigt att ta kort på maten ändå. Svärmor