fredag 1 februari 2008

Min man!

Åh, herregud jag hade ju inte skrivit att jag blev glad av min man och han sitter ju här och gråter! Det är klart att han är det bästa jag har förutom Gustav men han är ju en del av det så att säga... Just nu lagar han svampstuvning, bjuder på ett glas rött och steker en god köttbit med rotfrukter i ugn till. Fantastiskt:-) och jag har lovat att vara vaken hela lets dance!

Puss, puss Älskar dig!

Inga kommentarer: