onsdag 13 februari 2008

Filmtips!



Riktigt bra film!

Efteråt vill man prata och diskutera rätt och fel... Hur skulle det blivit om de gjort så eller så? Den var gripande, spännande och jobbig. Den var inte lättläst, det var svårt att lista ut hur allt hängde i hop och då tycker jag att filmen är lyckad. Se den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag köpte den filmen i Kambodja. Tyvärr har jag inte kunnat se klart, dåligt ljud och de engelska textningen överrensstämde inte direkt... Nu har jag lånat en bättre kopia av bror. Ett annat filmtips: Juno! En film att må bra av. Kram Anna