torsdag 7 februari 2008

Här råder kaos!



Saker överallt och möblerna i en hög på mitten... Härligt är livet när målarna är på plats. Det roliga är ju att dagarna går snabbt och snart är det färdigt! Då ska sakerna tillbaka på sina platser och några får nog nya också... Här är mitt senaste inköp från Isa som ska pryda hallen. Fin tycker jag.



Snart helg, vi har en dag i stan inplanerad med bland annat bio, mysigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir fondväggen kvar? Gissar det. Jag tycker den är snygg. Det kommer bli finfint när det är klart, men jobbigt med kaos. Trevlig helg!//Johanna