onsdag 27 februari 2008

Floating!

Vilken härlig kväll jag har haft! Allt på Annas initiativ, tack! Vi har varit på floating! Det gick till så att vi var ensamma, fyra stycken i hela lilla bassängen i Valsta simhall. Nedsläckt med tända ljus och undervattensstereo och två "fröknar". Sedan fick vi varsin kudde, en sådan nackkudde som man har när man flyger och en smal lång rulle att ha i knävecken. Ligga ner, slappna av och flyta. Öronen under ytan för att höra musiken. Då och då under en halvtimme kom fröken och gav lite lätt massage på rygg, armar och förflyttade mig även runt lite i bassängen. Det var fantastiskt skönt och avslappnande! Jag kunde blunda och hela kroppen var alldeles avslappnad, när är den det annars? Sedan bubblade vi och bastade i ångbastun och vanliga bastun. Avslutade med en cider i relaxen och lite trevligt surr med Anna, Malin och Marie mina badkompisar!

Det blir till att boka detta fler gånger! Häng med!

2 kommentarer:

Karin Olovsson sa...

Åh vad mysigt! Det skulle jag vilja gå på. Ska kolla direkt när man kan gå.

Maria Kvickström Enquist sa...

Jag vill också med! Låter helt underbart.