lördag 23 februari 2008
Sportlov!
Äntligen ledigt, som jag har längtar efter det här lovet! Känner mig lite slutkörd och behöver andrum... Nu ska jag bara njuta av att vara hemma hela veckan och göra mysiga saker med Gustav och lite för mig själv också. I dag har vi haft familjedag på stan. Vi fick en egen stund att titta runt på Norrgavel när Gustav sov i vagnen sedan gick vi på Mc Donalds och åt lunch. Gustav skulle sedan gå på bio för första gången, det gick rätt bra! Vi såg Alfons Åberg i 40 minuter och det var alldeles lagom stund för honom att "nästan" orka sitta still hela tiden... Det lustiga var att de pappor som satt runt omkring somnade som flugor i stolarna, även vår pappa slumrade lite tills Gustav sa till på skarpen. Nu har vi handlat hem lite god mat och det är snart dax för veckans melodifestival!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hoppas ni får ett jätteskönt sportlov, själv ska jag kämpa en vecka till innan jag får det efterlängtade andrummet. Ser allra mest fram emot de sköna icke-stressiga, tidiga mornarna...
kram Malin
Skicka en kommentar