torsdag 21 februari 2008

Kortkalsonger!


Nu har vi tagit ett nytt härligt utvecklande steg! Gustav har börjat använda fina små kortkallingar i stället för blöja nästan hela dagen! Han verkar nöjd över kalsongerna, helst de med krokodilen och björnarna. De sista dagarna har de även tränat på dagis och det har gått jättebra, hurra! Nummer två är däremot inte lika roligt att göra på toaletten, då är blöjan trygg och det är skönt att smyga i väg och gömma sig.
Heja Gustav, du är en stor kille nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Gustav!
Närmar det sig sportlov för dig nu? Mitt gick lite väl snabbt, som vanligt... men det var avkopplande. Var i Skövde en helg och gick på Kentkonsert, kul!